Shabby chic minialbum

Už dlouhou dobu jsem v hlavně nosila představu minialba, potaženého plátnem a ozdobeného mojí oblíbenou mixedmedia technikou. Ale pořád jsem si nebyla jistá, jak vyřešit vnitřní listy. Potom jsem ale viděla Marty tutoriál, který jsem přizpůsobila svým potřebám a minialbum je na světě.
I had some imagination of minialbum covered with canvas and decorated my favorite mixmedia technique, in my head, for a long time. But I wasn´t so sure about how to make inside pages. But when I saw Marta's tutorial, I decided to try it. So here is my minialbum.


Obal alba je vytvořený z kartonu, který je potažený hnědým plátnem. Plátno jsem ledabyle potřela gessem, přes šablonu nanesla texturovací pastu a nabarvila ecoline barvičkami.
Cover of minialbum is coated with brown canvas. Canvas is coated by gesso, then texture paste through stencil and ecoline colours on top of that.


Potom už jsem začala zdobit, což je nejlepší část při vytváření alba :)
Použila jsem nádhernou sadu House of roses od Lemoncraft. Z Valentýnského kitu jsem si vypůjčila rozetku a samolepící krajku.
Then I started to decorate it, which is the best part of making album :)
I used amazing set House of roses from Lemoncraft. From Valentine's kit, I used rosette and self-adhesive lace.


Dozdobila jsem mými oblíbenými chipboardy od egocraft a magnoliemi v bílé růžové barvě. Magnolie jsou jedny z mých nejoblíbenějších papírových květin, myslím si, že vypadají krásně na jakémkoliv projektu. Nakonec jsem ještě přidala buttonek od Lemoncaft.
I rest of decoration is made by my favorite chipboards from egocraft and magnolias in white and pink colour. Magnolias are one of my most favorite paper flowers, I think they look amazing in every project. At the end I added button from Lemoncraft.


Nakonec pár cákanců a sem tam otisk pozaďového razítka a měla jsem dozdobeno. Do boku alba jsem připevnila průchodku a zavázala provázek na mašličku. Na závěr se můžete podívat na krátké video, kde uvidíte i vnitřní vazbu.
In the end just a few splashes, some bacground stamp a job is done. At the side of album, I attached eyelet and give there string

                                        

Komentáře