#52weekschallenge- week 7 Gears and 8 Heart + layout

Já vím, já vím.. přeskočila jsem týden 5- Eclipse a 6- Folk, ale mám je v plánu :)
I know, I know,.. I skip week 5- Eclipse and 6- Folk, but I have it in my mind :)

Týden 7 a 8 jsem spojila do jedné karty.
So I made week 7 and week 8 in one card.


Použila jsem kolekci Holmes in love od UHK Gallery, průhlesné gesso, černou texturovací pastu, šablonu, červený drátek, vyřezaná kolečka ze straých zásob- která jsem naembossovala černým emboss práškem.

I used Holmes in love collection from UHK Gallery, clear gesso, black texture paste, stencil, red wire, and old gears from my stash- embossed with black emboss powder.



A protože jsem měla kolekci na stole, rovnou jsem se vrhla na lift stránky pro PaperoAmo narozeninovou challenge.
And because I have all this on my table, I made lift for PaperoAmo birthday challenge.

Moje stránka vypadá takto
My page look like this:

Také kolekce Holmes in love a navíc jsem přidala nádherné chipboardy od egocraft- prošívané.
Also Holmes in love collection and I added beautiful chipboards from egocraft- stiched.



Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.




Komentáře