Můj velký sen

Asi všichni víte, že PaperoAmo vyhlásilo design team call. A asi taky všichni víte, že je mým velkým snem být součástí tohoto úžasného týmu.
Takže jsem neváhala a hnedka vyrobila projekt, který jsem holkám poslala. A protože dneska končí přihlašování, můžu ho ukázat i vám :)


Protože jsem vodnářka, tak musím zkoušet pořád něco nového. A protože miluju Paige Evans, která dělá nádherné šité deníky, rozhodla jsem se to zkusit taky.


Z naprosto úžasného kitu, po kterém jsme všichni toužili jsem vyrobila cestovatelské minialbum. (Psst, ještě mají 4 ks skladem).


Této technice šití se říká Coptic bookbinding a pokud zkouknete pár videí, snadno přijdete jak na to :)


Použila jsem vždy jednu scrap čtvrtku a k tomu 4 černé papíry.


Kit je velmi nádherný a tvořilo se s ním úplně samo :)



Teď už jen zbývá držet si palce a doufat, že holky vyberou i mně do svého týmu :)


A co vy, přihlásili jste se taky? :) Pochlubte se, co jste vytvořili.

Děkuji za návštěvu.




Komentáře

  1. Tak já doufám, že výsledek je jasný! A moc Ti to přeju, zasloužíš si být v profi týmu...

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, krásné! na tuhle vazbu už se dlouho chystám, ale zatím jsem neměla odvahu, vezmeš mě do učení :) držím palce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju, koukala jsem, že jsi se taky hlásila, tak držím palce, ale myslím, že to ani nepotřebuješ a máš to jasné :)

      Vymazat

Okomentovat