Cardabilities sketch #131

Nestíhám, nestíhám, ale je tu můj předposlední sketch Cardabilities.
Sorry, but no english today.

Sketch #131



Sponzor tohoto sketche
Our sponzor for this time





Moje přání
My card

Tentokrát jsem chtěla zůstat pouze u jedné barvy, ale nakonec mi to nedalo a dala jsem tam buttonek, který mám doma už strašně moc dlouho. Ale na nafocení je bílé přání velmi ošidné :(




Papíry od Galeriapapieru, krajkový výřez, provázek, lístečky, buttonky.



Doufám, že se i vy přidáte a vytvoříte přání podle sketche.
I hope, you will make a card with our sketch.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

  1. Velmi krásně provedené! Ten butonek to rozčísl. Skvělá volba. Perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. Na zvětšené fotografii je přáníčko krásně vidět! Je opravdu úžasné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat