Cardabilities sketch #126

Dnes je vysvědčení, poslední den školního roku a tak mi začínají učitelské prázdniny. A jak je nejlépe oslavit, než že Vám ukážu moje přání vytvořené pro Cardabilities sketch #126.

Today is last day of school, my teachers holidays started right now! So celebrate with me, showing you my card for Cardabilities sketch #126.

Sketch #126



Sponzor tohoto sketche
Our sponzor for this time

Flying Unicorn



Facebook: https://www.facebook.com/FlyingUnicornllc

Moje přání
My card

Použila jsem sadu Memorabilia od Teresa Collins.
I used set Memorabilia from Teresa Collins.


Tentokrát bez kytiček, i když jsem měla nutkání je tam dát :)
This time is card without flowers, but it was difficult :)


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.





Komentáře

  1. Wonderful pattern on your pretty paper - the sentiments on the black really pop! Julia xx

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super i bez kytí! 👍jen mi trosku splyva ten papir uplne nejvrchnejsi s tim spodnim tak, ze nevidim ty dalsi. Libi se mi barevne sladeni.

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely card Michaela!! I'm very happy to be in the MMCC team with you
    xoxo
    Yasmina

    OdpovědětVymazat

Okomentovat