Fusion Card Challenge: French twist

Musím přiznat, že tentokrát se mi moc líbila jak barevná předloha, tak sketch, které si pro nás připravili na Fusion Card Challenge, využila jsem tedy obojí.
This time, I used color schema and sketch, because they are great!


Moje přání
My card

Zajímalo by mě co děláte s papíry, které jste rozstříhali? Já si je skladuji ve složkách podle značky výrobce, takže mi pak stačí vytáhnout jednu danou složku a mám ladící papíry :)
Tentokrát jsem šla na jistotu pro papíry ILS, protože jsem věděla, že tam byla kombinace šedých a žlutých papírů.




Už jste se pustili do Fusion Challenge nebo budete teprve tvořit? Myslím, že tentokrát je předloha opravdu skvělá :)

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

MS Design






Komentáře

  1. Míšo to je nádherné. To se ti opravdu moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, skvělé a nápadité přání, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to je tak svěží. Tohle je "simple and clean" podle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu jednoduché a čisté, nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Your card looks really cool. Perfect, how you used the ribbon! I love it!

    OdpovědětVymazat
  6. Super cool shaker card! So glad you joined in the fun @ FUSION!

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful shaker card!!!!! Thanks so much for playing along with us at FUSION.

    Deanne :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat