Pánská stránka s červenými a růžovými akcenty? A proč ne? :)

Jsem nadšená odběratelka Creative kitů od holek z Papero ama :)
Když mi přišel Květnový kit, byla jsem nadšená a chtěla jsem se hned pustit do stránek.. Ale nějak se stalo, že jsem neměla vůbec čas..
Ale včera večer po dokončení jednoho svatebního alba jsem se na stránku vrhla..

Přestože je kit jemný, pastelový a jarní, já se rozhodla ho použít pro pánskou stránku. Jako první mi padla do ruky fotka mého bráchy s přítelem na jednom plese :)


Tmavě šedá čtvrtky, kterou jsem pomatlala pomocí bílé akrylky s trochou červené :) Kroužky jsou dělané víčkem od akrylové barvy namočeným v archival inku, cákance barvy a enamelové tečky na dozdobení pozadí.



Šipečky mají značit, že klesá hladinka píva :)




Foťák dozdobený pomocí enamelové tečky (potřebovala jsem zakrýt srdíčko :) ), a také pomocí glossy accent.



Šedý papír jsem proděravěla pomocí krokodýla, aby vznikl zajímavější efekt :)

Tak co vy na to? Myslíte, že pánská stránka může být i v "holčičích" barvách? :)



Komentáře