Nedělní chvilka...

Dneska je v Liberci hrozné počasí, celý den venku šedo, prší, zima.. Tak jsem si udělala čaj s citronem a peču buchtu Hrk, hrk :)

Ovšem přechozího půl dne jsem prohlížela webové servery s nabídkami práce. Jsem studentka, již mám za sebou studium Bc. obor Textilní návrhářství a technologie, momentálně studuji na Ing. Produktový management. Protože bych ale chtěla poslední rok dodělat dálkově a jít do práce, tak sháním práci.. A teda musím Vám říct, že je to špatné :(
Oběhala jsem několik obchodů s oblečením, roznesla životopisy, psala na několik inzerátů a žádná reakce. Tak jsem se minulý týden registrovala na serveru, kde se vyplní životopis, zdarma se pošle personálním agenturám v Liberci a mě pak chodí na mail nabídky.. A co se nestalo, hned v úterý telefon, abych jela do Prahy na pohovor. Celá nadšená jsem zbytek dne zjišťovala informace o firmě, kam jsem měla jet.. Bohužel dle recenzí jsem zjistila, že firma funguje na způsobu letadla a pohovor jsem odřekla. Jela bych do Prahy zbytečně, když vím, že bych tu práci nevzala.. Nejsem ten typ, co nutí lidi do něčeho investovat, nebo něco koupit co nepotřebují..
No, takže dneska jsem opět půl dne trávila u inzerátů a posílání životopisů.. už jsem poslala životopis do firmy kam jsem nikdy nechtěla jít pracovat, ale co člověku zbývá, když nic není...

Tak jsem si posteskla.. a jdu vyndat buchtu z trouby :)
Otázka na závěr? Jak jste přišly ke svému zaměstnání vy? :)

Komentáře

  1. spisovatelka tělem i duší :-) máš to tu moc hezké a jen si říkám, že bys tento blog mohla využít i pro svoje psaní ;-) pokud jde o práci tak si jí zkrátka musíš přát, já si jí přála a s ohromným štěstím tu svou vysněnou získala ... jestli máš chvilku, číhni na http://www.pierre-franckh.cz/. s tímto tématem začala moje sestra a musím říct, že tím nakazila celou naší rodinu :-D
    Peťula

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Míšo,naprosto bez vyjímky souhlasím s tím co píše Peťula v komentáři, rozhodně si přečtěte knihu "Jak si správně přát" a pak doporučuji i další dva díly k tomu. Při troše cviku to opravu funguje :-)
    Pavlína T.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:-), dva roky na pracovním úřadě mě také donutili poslat životopis i tam, kam jsem nechtěla. Nakonec jsem byla úspěšná, dostala jsem šanci u společnosti, kam jsem si nedávala žádné naděje na pohovor. Nevěděla jsem sice od čeho jdu, ale už jsem tam 8 let:-) Náhoda ...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat